review : Rimmel - Stay matte liquid mousse foundation

15:00:00 Unknown 9 Comments

    Ráda zkouším novou kosmetiku a díky vzorečkům z časopisů je to možné (a taky skvělý tah firmy). Tentokrát jsem vyzkoušela pěnový, ale zároveň tekutý make-up od firmy Rimmel s názvem Stay Matte liquid mouse foundation

   Prodává se ve 30-ti ml tubě za 145,- Kč. Vzorek mi vydržel na 3 dny, takže ho stačí opravdu malinko na nasení. Make-up se velmi dobře roztírá a krásně sjednocuje barvu obličeje (středně až vysoce kryjící dle množství) a díky pěnové formě je pleť sametová. Po té jsem již zafixovala pudrem, který běžně používám.  "Lítala" jsem v něm celý den a neměla jsem potřebu ho opravit.





You Might Also Like

9 komentářů:

  1. přesně tenhle vzorek jsem ulovila v časopisu také :))! Kromě něho tam ještě byl vzorek od make-upu Affinimat od Maybelline! Byla jsem z nich nadšená! Také mi vydržel plus - mínus tři dny! Já Rimmel celkově mohu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu se jim povedl ! Poměr cena x kvalita x provedení ... prostě pět hvězd jsem musela dát :)

      Vymazat
  2. O tomto make-upe som počula samé dobré veci. Tak si ho pravdepodobne pôjdem kúpiť aj ja :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Já četla jenom jednu špatnou zkušenost (z mnoha), ale každý máme jinou pleť, tak každému vyhovuje něco jiného.

      Vymazat
  3. super článok pozri si prosím http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hodně zajímavě, takže možná až dojedu Whipped creme od MF, tak se po něm podívám... :) Díky za tip.

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až si ho koupíš, tak mi dej vědět v porovnání s tímto co máš ;) musím říct, že jsem od něj moc nečekala, ale opravdu příjemně překvapil!

      Vymazat
    2. Já od Rimmelu ráda používala ten Wake me up nebo jak se to jmenovala a pak March Perfection. Vím, že jsem byla spokojená, jen mi potom na obličeji začal šupinanět.. :( Tak třeba tenhle už mouchy vypiloval.

      Vymazat