Soutěž s Maybelline ...

11:10:00 Unknown 3 Comments


Soutěž o Letní školu v New Yorku, kterou pořádá kosmetická značka Maybelline. 


Dozvěděla jsem se o ní u Verči na blogu a samozřejmě jsem neváhala a opičila se, musela jsem se prostě přihlásit, protože to si nechci nechat ujít !!! Pokud mě ZDE podpoříte LIKEm budu ráda, jinak přeju všem zůčastněným hodně štěstí.


Stačilo projít pár kroky a už se ucházíte o úžasnou letní jazykovou dovolenou, plnou zážitků. Dohromady potřebujete 7 fotek na předem stanovené téma a napsat Proč chcete do NYC. Profilová fotka s řasenkou od Maybelline a další fotky na téma Když se cítím sebevědomá, Tohle je moje nejoblíbenější barva, Moje životní vášeň, Bláznivá jízda, Když musím do školy, Mé poznávací znamení. Nakonec vás tedy čeká napsat proč by měla porota vybrat vás. Odsouhlasíte podmínky a už je vaše koláž zařazena k ostatním. 


You Might Also Like

3 komentáře: