review: bělící pero od The White One

14:56:00 Unknown 9 Comments

Po 14-ti dnech používání jsem tu s recenzí na bělící pero The White One. Nějaké základní věci o tomto peru jsem psala ve článku zde.



Každý den, ráno a večer, jsem po vyčištění zubů, tak jak jste každý den zvyklí, nanesla perem gel na zuby, který jsem pomocí otočného systému vytlačila na štěteček a po dobu 30-ti minut nechala působit. Po nanešení gelu jsem nechala 60 sekund zuby vyceněné a nechala gel, aby začal působit. Pak už jsem se "tvářila" normálně a pokračovala v ranní přípravě (malovala se, oblékala ...), večer jsem koukala na telku nebo si četla. Po 30-ti minutách, kdy v puse gel napěnil na zubech, jsem ústa vypláchla a fungovala dál běžným způsobem.

14 dní
Před prvním použitím jsem si přiložila kartičku s odstíny k zubům. Odstíny se pohybovaly různě od 6 do 8 a po 14-ti dnech je výsledek až o 5 odstínů bělejší chrup ! Já jsem osobně nadšená, nemám žádné výhrady a rozhodně doporučuji ! Můžete posoudit sami :)







Co se týče dodání balíčku od The White One se dočtete ve článku zde.



Co vy na to ?

You Might Also Like

9 komentářů:

  1. Tak to je opravdu skvělý výsledek!:)

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak to je opravdu super výsledek!!

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj super vysledok!

    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Podobné věci jsem ještě nezkoušela, ale jak tak vidím výsledek, vypadá to velmi dobře :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten výsledek vypadá suprově, asi to pero budu muset taky vyzkoušet :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu doporučuju nemůžu si ho vynachválit. Budeme dělat s holkama hromadnou objednávku tak se k nám můžeš přidat :)

      Vymazat
  6. Kde se to dá prosím objednat ;-) Díky moc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady :) http://www.thewhiteone.eu/en - není zač a vpravo nahoře (tady na blogu) je slevový kupón je tam jaký zadat kód, aby jsi dostala slevu ;)

      Vymazat